Als je na het lezen van deze pagina nog vragen hebt, neem dan contact op.

Betalen

Je kunt betalen op de volgende manieren, zonder extra kosten:

  • iDEAL / Bancontact: snel en veilig betalen via je eigen bank. Wij ontvangen direct de status van de bestelling zodat we deze snel kunnen verwerken.
  • Bankoverschrijving: hiermee maak je het orderbedrag zelf over via een bankoverschrijving aan betaalpartner Mollie (let op: maak dus geen geld over op onze eigen bankrekening!). Zodra de betaling bij Mollie is ontvangen, wordt dit aan ons doorgegeven en zullen we de bestelling zo snel mogelijk gaan verwerken. Dit kan enkele werkdagen duren. Indien de betaling na 12 dagen nog niet is ontvangen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.


Verzending

Alle bestellingen worden verstuurd via PostNL. Kleine bestellingen sturen we met reguliere post. Grotere bestellingen via brievenbuspakket of pakketpost. De tarieven:

Nederland

  • Reguliere post: € 2,50
  • Brievenbuspakje: € 5,95
  • Pakket: € 9,95

België

  • Reguliere post: € 4,00
  • Brievenbuspakje: € 6,95
  • Pakket: € 12,95

Bij het afrekenen wordt automatisch bepaald welke verzendmethode van toepassing is. Je krijgt de definitieve verzendkosten te zien vòòrdat je de bestelling plaatst.


Afhalen

Het is ook mogelijk om bestellingen af te halen. Neem even contact met me op om een afspraak te maken voor het afhalen. Dit is het adres voor afhalen:

Graskarper 39
5668 GG Eindhoven


Bestellen

Waar kan ik inloggen op mijn account / een account aanmaken?
We hebben, in verband met privacy en veiligheid, er voor gekozen om niet met accounts te werken. Elke bestelling wordt dus geplaatst zonder account.

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is geplaatst?
Na het plaatsen van de bestelling verschijnt er een pagina met de melding dat de bestelling succesvol is geplaatst. Daarnaast wordt er een e-mail bericht ter bevestiging gestuurd naar het opgegeven e-mail adres. Mocht je twijfelen dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Hoe annuleer ik een bestelling?
Een bestelling kan geannuleerd worden door telefonisch of via e-mail contact met ons op te nemen. Annulering is alleen mogelijk voordat de verzending plaatsvindt. Het volledige betaalde bedrag zal binnen 14 dagen worden terugbetaald.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Dit is mogelijk indien de verzending nog niet heeft plaatsgevonden. Neem zo snel mogelijk telefonisch of via e-mail contact op.


Veiligheid

Is het bestellen veilig?

Veiligheid heeft onze hoogste prioriteit. Onze volledige website is beveiligd met een SSL certificaat (te herkennen aan het slotje). Dit betekent dat alle communicatie met onze website versleuteld is.

Hoe zit het met mijn persoonsgegevens?
In het privacybeleid zetten we uiteen hoe we met gegevens omgaan en wie deze kan inzien. Verder slaan wij geen onnodige gegevens op en wordt er niet met accounts en wachtwoorden gewerkt. Voltooide bestellingen worden na 1 jaar verwijderd uit de database van de webshop.


Retourneren

Artikelen retourneren
Indien een besteld artikel niet aan de verwachtingen voldoet, kan het ongebruikte artikel onbeschadigd retour gestuurd worden. Wens je een bestelling te retourneren, neem dan contact met ons op via e-mail. Vermeld daarbij het ordernummer en je contactgegevens. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Nadat wij het retour hebben bevestigd, heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Vervolgens zullen wij zo snel mogelijk (uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product), het betaalde bedrag (inclusief betaalde verzendkosten) terugstorten op je bankrekening. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Uitzonderingen
Producten die als maatwerk geproduceerd worden zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.


Klachten

Gelukkig komt het nauwelijks voor, maar mocht er een klacht zijn, stuur die dan aan ons per e-mail. Wij reageren altijd snel, nemen elke klacht serieus en zullen een passende oplossing proberen te vinden. Mocht de klacht niet naar tevredenheid opgelost kunnen worden dan is er het  ODR (Online Dispute Resolution) platform, een initiatief van de Europese Commissie. Hier kan de klacht onafhankelijk worden voorgelegd.